Kender du Office 365 til virksomheder?
Office 365 til virksomheder giver virksomheden alle de velkendte Microsoft Office-programmer, som I kender dem. Det er både Word, PowerPoint, Excel og desuden en del andre ekstra værktøjer, som kan hjælpe med at gøre jeres virksomhed endnu mere effektiv og samtidig være med til at styrke det interne arbejde i virksomheden. Når I benytter jer af Office 365, kan alle ansatte arbejde hvor som helst, og præcis når det passer den enkelte. Og ikke nok med det, alle kan arbejde fra den enhed, som de hver især foretrækker, hvad enten det er via pc, mac, tablet eller på telefonen. Det bliver derfor muligt at tage kontorarbejdet med, uanset hvor man skal hen i verden.
Automatisk opdatering til alle brugere giver optimale arbejdsmuligheder – overalt
Med Office 365 er du sikker på, at alle I virksomheden altid har alle de seneste, nye funktioner til rådighed i Word, Excel og PowerPoint, og det gælder uanset, om I arbejder online eller I arbejder offline og om I arbejder fra en computer, tablet eller på en telefon. Virksomheden opnår dermed optimal fleksibilitet, og da det også er muligt at tilføje brugere og tjenester helt efter behov, får I et godt udgangspunkt for alle ansatte og dermed for hele virksomheden.
Nemmere kommunikation med Office 365 til virksomheder
Office 365 har en del praktiske funktioner, som gør kommunikationen i virksomheden endnu mere smidig og effektiv. I kan for eksempel benytte jer af den online baserede portalløsning SharePoint, der gør det muligt for alle medarbejdere at samarbejde, uanset om de opholder sig i selve virksomheden, eller de opholder sig på den modsatte side af jordkloden. Sharepoint er en nem måde at arbejde sammen på, og erstatter det, som vi før kendte som et fælles drev, hvor I måske tidligere har lagret dokumenter, som alle i virksomheden havde adgang til.
Mange værktøjer i Office 365
Office 365 giver også adgang til Skype for Business, som gør det nemt for virksomheden at holde online møder, foretage chat, tale- og videoopkald. Du kan læse meget mere om Skype for Business her. Et andet værktøj, som Office 365 giver adgang til, er Office Delve. Dette værktøj gør det muligt for alle ansatte at arbejde sammen på tværs af Office 365. I kan vise, redigere og dele dokumenter via Office Delve, så det er op til dig og dine kollegaer, hvor meget i får ud af Delve, da I selv afgør, hvor meget I vil give hinanden adgang til.
I OneDrive for Business, som Office 365 også giver adgang til, får alle en sikker lagerplads i skyen til alle deres filer. Når I gemmer jeres arbejdsfiler på OneDrive, har I adgang til dem, uanset hvor I opholder jer, og I kan også dele filer fra oneDrive. Alle brugere får som standard 1 TB lagerplads, det skulle dække de fleste ind. Ellers kan pladsen udvides.
Læs nærmere om de mange værktøjer, som virksomheden får, når I vælger Office 365 her.
Office 365 i overblik:
- Arbejd hvor som helst
- Arbejd når som helst
- Tag kontoret med dig
- Forskellige værktøjer til virksomheden
- Forskellige værktøjer til samarbejde
- Nem konfiguration
- Nem administration
Og mange andre fordele, som du kan læse om på Microsoft Office´s officielle side her.